تولید محتوا سئو شده

تولید محتوا سئو شده به دستیابی وب سایت موردنظر به رتبه های برتر موتورهای جستجو کمک زیادی می کند و ترافیک وب سایت را افزایش می دهد.یکی از اقدامات مهمی که در سئوی داخلی وب سایت صورت می گیرد، تولید محتوا بر اساس اصول سئو است. سئو کردن محتوا با امتیازات مختلفی برای وب سایت همراه است و بسیاری از اهداف مدیران و مالکان وب سایت را محقق می کند. محتوای بهینه سازی شده را می توان مهمترین شاخه سئو سایت دانست.

تولید محتوا سئو شده

محتوای سئو شده چیست؟

سئو، پروسه بهینه سازی وب سایت است که موجب دستیابی به جایگاه بهتر برای وب سایت در موتورهای جستجو می شود. سئو متشکل از سه بخش شامل سئوی فنی، سئوی داخلی و سئوی خارجی می باشد. تولید محتوا سئو شده ، یکی از اقدامات انجام شده در حوزه سئوی داخلی می باشد.

سئوی داخلی با بهینه سازی عنوان صفحه و هدینگ H1 شروع می شود و پس از آن تا انتهای محتوای صفحه ادامه پیدا می کند. هدف از این محتواسازی، نوشتن محتوایی بر اساس قواعد سئو می باشد که به شدت مورد توجه ربات های خزنده گوگل قرار بگیرد تا به رتبه های بالای صفحات نتایج جستجو بیاید. محتوای سئو شده در واقع بر اساس نیاز مخاطب هدف، رعایت اصول نگارش و لحاظ کردن یک کلمه کلیدی اصلی تولید می شود. این محتوا باید یونیک باشد تا مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

تیم تولید محتوا سئوسیار با بیش از 5 سال سابقه تولید محتوا متنی برای سایت ها در زمینه های مختلف در خدمت شما عزیزان می باشد.

اطلاع از قیمت درخواست محتوا

چرا تیم سئو سیار را برای تولید محتوا سئو شده انتخاب کنیم

کاملا یونیک

تولید محتوا سئو شده توسط کارشناسان با بیش از 5 سال سابقه کاری انجام می شود که در تمام حوزه ها فعالیت داشته و با رعایت قوانین الگوریتم های گوگل انجام می شود.

چگالی کلمات

در محتوا تولید شده حتما باید از چندین قوانین سئو را رعایت کرد یکی از آنها چگالی کلمه کلیدی می باشد که به صورت هدفمند و تعداد مشخص در متن استفاده شود.

کلمه کلیدی هوشمندانه

برای محتوا تولید شده باید یک کلمه کلیدی انتخاب شود که کل محتوا حول محور کلمه کلیدی نوشته شود، و رعایت lsi و دیگر قوانین نیز رعایت باید شود.

نمونه کلماتی که محتوای آن را تیم سئو سیار نوشته است و صفحه اول جایگاه گرفته است :

کلمه کلیدی سایت
دستگاه میوه خشک کن گام صنعت
تابلو طلا فروشی آرامیس
خرید آجر لفتون نقشینه
نصب توری مرغی آریا سازه
سئو سایت در تهران سئو سیار
تعمیر لباسشویی توشیبا اهواز سرویس خدمات
گفتار درمانی نسیم راهب
کاهش پینگ پینگ منیجر
سینک استیل سایت رامون

و… تعداد سایت ها و کلمات زیاد است طبق حوزه کاری شما برایتان نمونه تولید محتوا شده در همان حوزه را ارسال خواهیم کرد

تولید محتوا سئو شده

نمونه های سرچ کنسول سایت های که توسط سئو سیار تولید محتوا سئو شده است

نمونه سرچ کنسول تولید محتوا
نمونه سرچ کنسول تولید محتوا
نمونه سرچ کنسول تولید محتوا

اهمیت تولید محتوا سئو شده

تولید محتوا برای هر کسب و کاری، حائزاهمیت است. زمانی که محتوای سئو شده در سایت منتشر شود، موجب رضایتمندی مخاطب می شود و وب سایت را به صفحه اول نتایج جستجو می آورد. زمانی که کاربران از محتوای ما راضی باشند و پاسخ نیازهای خود را در آن پیدا کنند، به ما اعتماد نموده و خرید محصولات یا دریافت خدمات خود را از وب سایت ما انجام می دهند.
این محتواها می توانند موجب افزایش فروش محصولات یا برندسازی شوند. بهینه سازی و سئو فقط برای وب سایت ها حائزاهمیت نیست و امروزه در اینستاگرام و یوتیوب به بهینه سازی وب سایت می پردازند.اهمیت محتوای سئو شده، به آن دلیل است که به کاربر و موتور جستجوگر این اجازه را می دهد که به آسانی محتوا را بیابند. بهترین محتوا که بهینه سازی نشده باشد، سودی در راستای کسب رتبه بهتر برای وب سایت ندارد.

سئو کردن محتوا سایت

به منظور کسب رتبه برتر در موتورهای جستجو و قرارگیری در معرض دید کاربران، باید محتوایی تولید کنید که از نظر گوگل دارای ارزش باشد. تولید محتوا سئو شده ، تولید محتوایی است که به کسب رتبه در موتورهای جستجو کمک شایانی می کند. این محتوا در پیرامون یک یا چندین کلمه کلیدی تولید می شود تا مورد توجه گوگل قرار بگیرد.

بر اساس گفته های گوگل، محتوا از اصلی ترین مؤلفه ها برای موفقیت در حوزه بهینه سازی یا سئو می باشد. گوگل صراحتاً اعلام نموده است که محتوا، یکی از سه مؤلفه مهم برای رتبه بندی می باشد. ایجاد ترافیک ارگانیک و جذب مشتری به شدت وابسته به تولید محتوا بر اساس اصول سئو می باشد.

تولید محتوا سئو شده
تولید محتوا سئو شده

نحوه و مراحل سئو سازی محتوا

سئو سایت در تهران و دیگر شهرها توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای انجام می شود. برای تولید محتوا سئو شده باید بر اساس مراحل زیر اقدام کنید:

انتخاب درست کلمات کلیدی هدفمند

در گام اول باید بررسی شود که کاربران جامعه هدف ما، چه عبارت هایی را در زمینه محصولات یا خدمات ما در گوگل سرچ می کنند. یافتن کلمات کلیدی محتوای خود، بسیار مهم است. بدین منظور می توانید از ابزارهای کاربردی برای انتخاب و تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner استفاده کنید. این ابزارها به خوبی کمک می کنند که انواع کلمات کلیدی مختص با کسب و کار خود را پیدا کنید.

نوشتن محتوای ارزشمند و کاربرپسند

در گام دوم تولید محتوا سئو شده باید محتوای ارزشمند تولید کنید. محتوایی از نظر گوگل ارزشمند است که پاسخگوی نیاز کاربران باشد و اطلاعات سودمند و کاربردی را به مخاطب ارائه دهد. این محتوا موجب می شود کاربران در وب سایت شما بیشتر حضور داشته باشند و به دیگر صفحات سایت شما سر بزنند. محتوایی کاربرپسند خطاب می شود که درک فهوای آن راحت باشد. جملات ساده، خوانایی فوق العاده و ساختار منسجم و طبقه بندی درست مطالب موجب درک آسان مفهوم و منظور متن می شود. عدم استفاده از لغات دشوار، روانی متن و طولانی نبودن پاراگراف ها و داشتن تیترهای متعدد از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

استفاده به اندازه از کلمات کلیدی

در گام سوم تولید محتوا سئو شده باید توجه شود که از کلمات کلیدی به اندازه استفاده شود. استفاده زیاد از کلمات کلیدی موجب اثرات منفی در نتیجه می شود. در صورتیکه از کلمات کلیدی زیاد استفاده کنید، ممکن است با توبیخ گوگل مواجه شوید. یک استاندارد معمول برای استفاده از کلمات کلیدی وجود دارد و گفته می شود که کلمات کلیدی به اندازه 1 تا 2 درصد از مجموع کلمات محتوا، مورد استفاده قرار بگیرد. نکته حائزاهمیت دیگر این است که کلمه کلیدی به صورت متعادل در متن تقسیم شود و یک پراکندگی متوازن برای استفاده از کلمات کلیدی صورت بگیرد.

تولید محتوا سئو شده
تولید محتوا سئو شده

استفاده از مترادف ها

در گام چهارم توجه داشته باشید که به جای استفاده افراطی از کلمه کلیدی اصلی، از مترادف ها یا هم معنی ها استفاده کنید. این مسئله سبب می شود که محتوایی طبیعی تولید کنید که سبب دلزدگی کاربر نشود. مترادف ها کمک می کنند که از تکرار کلمات کلیدی خودداری شود و تجربه کاربری بهبود پیدا کند. چنین محتوایی، متن متنوع تر و جذاب تر برای خواندن خواهد داشت.

بهینه سازی URL در تولید محتوا سئو شده

در گام پنجم باید URL محتوا را بهینه کنید. رشته طولانی از ارقام و حروف که در بخش فوقانی مرورگر نوشته شده است، تأثیر زیادی در دیده شدن وب سایت در موتورهای جستجوگر دارد. این آدرس ها در واقع همان آدرس سایت یا URL می باشند. در صورتیکه این آدرس به درستی تعیین شده باشد، مفهوم صفحه موردنظر برای گوگل سریعتر مشخص می شود. در نتیجه زمانی که کاربری در جستجوی موضوع مرتبط با صفحه است، گوگل به نمایش وب سایت شما می پردازد.

تنظیم درست عنوان ها

هدینگ ها و تیترها از اهمیت زیادی برخوردار است. در گام ششم تولید محتوا سئو شده به انتخاب بهترین تیترها و هدینگ ها می پردازیم. هدینگ ها مثل تابلوهای راهنمای یک مسیر می باشند. تیتربندی متن کمک می کند که کاربران متن را بهتر درک کنند و سریعتر بتوانند پاسخ نیاز خود را دریافت کنند. برای موتورهای جستجو، هدینگ ها بسیار مهم است. از هدینگ های H2 و H3 استفاده کنید. توجه داشته باشید که هدینگ ها کوتاه و مفید باشند. از کلمات کلیدی در تیترها یا هدینگ ها استفاده کنید.

استفاده از عکس، ویدئو و محتوای چند رسانه ای

در گام هفتم تولید محتوا سئو شده توصیه می کنیم از عکس و ویدئو استفاده کنید. مدت زمان ماندگاری کاربر در وب سایت شما نشان می دهد که محتوا تا چه اندازه برای کاربر مفید است. وجود عکس، ویدئو و محتوای چند رسانه ای موجب می شود که محتوا برای کاربر جذاب تر باشد و مدت زمان ماندگاری آن افزایش پیدا کند. در واقع این محتوها سبب کاهش نرخ پرش می شود.

بهینه سازی تصاویر سایت

در گام هشتم باید تصاویر سایت را بهینه کنید. برای تصویر سایت حتماً از تگ alt استفاده کنید. این تک باید دارای کلمه کلیدی باشد. زمانی که از تگ alt برای تصویر استفاده می کنید، به گوگل نشان می دهید که موضوع عکس چیست و چه ربطی به متن دارد. با بهینه سازی عکس های خود در Google Image می توانید جایگاه بگیرید. بنابراین در تولید محتوا سئو شده به بهینه سازی تصاویر سایت توجه داشته باشید.

در تولید محتوای وردپرس می توانید از تگ Alt تصاویر یا همان متن جایگزین استفاده می شود. حجم عکس ها هم باید استاندارد باشند. زیرا بالا بودن حجم تصاویر و ویدئوها سبب می شود که سرعت بارگذاری سایت کاهش پیدا کند و این مسئله موجب از دست رفتن کاربران وب سایت می شود. گوگل حتماً از این مسئله باخبر می شود و رتبه وب سایت را تنزل می دهد. بنابراین برای پیشگیری از بروز این مشکل باید حجم عکس های خود را بهینه کنید. دقت کنید که حجم تصاویر به گونه ای کاهش پیدا کند که به کیفیت آنها صدمه وارد نشود. لذا برای کاهش حجم تصاویر از راهکار درست استفاده کنید.

بهینه کردن عنوان سئو برای تولید محتوا سئو شده

در گام نهم باید به بهینه کردن عنوان اقدام کنید. عنوان، نخستین چیزی است که کاربران پیش از انتخاب یک لینک و ورود به صفحه وب سایت، با آن مواجه می شوند. لذا انتخاب یک عنوان مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برای انتخاب یک عنوان ایده آل، باید از کلمه کلیدی در عنوان استفاده کنید. عنوان باید کوتاه و جذاب باشد. در انتخاب عنوان به مواردی مانند منحصر به فرد بودن، استفاده از اعداد و نشانه های نگارشی و مرتبط بودن توجه داشته باشید تا عنوان مناسبی را انتخاب کنید.

تحلیل رقبا

در گام دهم باید به رقبای خود توجه داشته باشید. دقت کنید که چه وب سایت هایی بالاتر از شما هستند. با آنالیز رقبای خود به امتیازات مهمی دست پیدا می کند. شناخت نقاط قوت و ضعف رقبا، استفاده از کلمات کلیدی ایده آل، تولید محتوای حرفه ای و بهبود تجربه کاربری از امتیازات آنالیز رقبا است. برای آنالیز رقبا، کلمات کلیدی را سرچ کنید و به بررسی سایت های موجود در صفحه اول نتایج موتور جستجو بپردازید. در آنالیز این سایت ها به مواردی مانند نوع اطلاعات نمایش داده شده در وب سایت، لحن نوشتن مطالب، تصاویر موجود در محتوا و نحوه تلاش وب سایت برای جذب مخاطب توجه کنید. سپس از ابزارهای سئو استفاده کنید تا به اطلاعات جامعتری از رقبای خود دست پیدا کنید. در نهایت خلاقیت به خرج دهید و برای الگوبرداری حرفه ای از وب سایت های برتر، برنامه ریزی کنید.

استفاده از لینک داخلی برای تولید محتوا سئو شده

در گام یازدهم باید به لینک سازی داخلی بپردازید. لینک سازی داخلی در سئو، اقدام مهم دیگری است که برای موفقیت در بهینه سازی وب سایت باید صورت بگیرد. اگر در گذشته محتوایی منتشر نموده اید که با موضوع محتوای جدید در ارتباط است، به آن محتوا لینک بدهید. همچنین اگر محتوای قدیمی شما دارای بازدیدهای زیادی بوده است، لینکی از محتوای جدید مرتبط خود را در محتوای قدیمی قرار دهید.

به روزرسانی محتوای قدیمی

در گام دوازدهم باید محتواهای قدیمی خود را به روزرسانی کنید. به روزرسانی محتوا، کمک زیادی به شما می کند. به جای تولید محتوای جدید می توانید برای به روزرسانی محتوای قدیمی، تولید محتوا کنید. به روزرسانی محتوای قدیمی نیازمند افزودن اطلاعات جدید، بهبود سئو، افزودن تصویر و تغییر در سبک نگارش می باشد. زمانی که محتوای قدیمی خود را آپدیت می کنید، مورد توجه گوگل قرار می گیرد و به بالا آمدن دوباره محتواهای قدیمی خود در نتایج جستجو، کمک می کنید.

استفاده از داده های ساختاریافته در تولید محتوا سئو شده

در گام سیزدهم، باید از داده های ساختار یافته استفاده نمود. گوگل دارای برچسب های خاصی است که به آنها داده های ساختار یافته گفته می شود. داده های ساختاریافته موجب می شوند که موتورهای جستجو، بهتر محتواهای سایت را درک نمایند. بدین ترتیب، گوگل قادر است محتوای شما را در نتایج جستجو با داده های بیشتری مانند ستاره های امتیازدهی، تصویر محصول و لینک های مستقیم به قسمت های گوناگون سایت به نمایش در بیاورد. در صورتیکه از افزونه های سئو مانند رنک مت و یا یوست سئو در وردپرس بهره بگیرید، بسیاری از این داده های ساختار یافته به طور اتوماتیک به محتوای شما افزوده می شوند.

افزونه یوست سئو، مواردی که برای موتورهای جستجو اهمیت دارند را در محتوای شما بررسی نموده و برای بهبود محتوا، پیشنهاداتی را در آخر محتوای شما قرار می دهد. این پیشنهادات نسبت به تغییر محتوا تغییر می کند و پویا است.

استفاده از سؤالات متداول کاربران

در گام چهاردهم تولید محتوا سئو شده ، باید از سؤالات متداول کاربران استفاده نمود. گوگل بسیار علاقمند است که کاربران سریعتر به پاسخ سؤالات خود برسند. هنگامی که در محتوای خود از این پرسش ها استفاده می کنید، تبحر خود در این زمینه را نشان می دهید. در این شرایط گوگل به محتوای شما بیشتر علاقمند می شود.

دسته بندی محتوا با توجه به هدف کاربر

در گام پانزدهم باید محتوا را با توجه به نیت کاربر دسته بندی نمود. زمانیکه کاربر در گوگل به جستجوی مطلبی است حتماً یک نیت یا هدفی خاص از این جستجو دارد. هدف یا نیت کاربران شامل نیت مسیریابی، نیت دریافت اطلاعات، نیت تجاری و یا نیت خرید می باشد. به طور مثال زمانی کاربر “خرید گوشی” را سرچ می کند، نیت خرید دارد. زمانی که کاربر “قیمت تلویزیون ال جی” را سرچ می کند، نیت تجاری دارد. هنگامی که کاربر “نحوه جمله سازی انگلیسی” را سرچ می کند، نیت اطلاعاتی دارد. زمانی که کاربر “آدرس مطب دکتر پوست و مو در کرج” را سرچ می کند، نیت مسیریابی دارد.

بهینه سازی برای موبایل

در  گام شانزدهم باید وب سایت خود را برای پلتفرم های مختلف به ویژه موبایل بهینه سازی کنید. بیش از 80 درصد جستجوها در موتورهای جستجو با استفاده از گوشی انجام می شود. گوگل به بهینه سازی وب سایت برای گوشی موبایل اهمیت زیادی می دهد. اگر وب سایت شما برای گوشی موبایل بهینه سازی نشده باشد، تعداد زیادی از کاربران را از دست می دهد.

تولید محتوای سئو شده
تولید محتوای سئو شده

آموزش نوشتن محتوای مناسب برای سئو

سئو سایت فروشگاهی، سئو سایت خدماتی، سئو سایت آموزشی و … بر اساس اصول سئو انجام می شود. برای تولید محتوا سئو شده بر اساس مراحل فوق عمل کنید و در تولید محتوا به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید و تمرکز خود را بر روی کلمات کلیدی بگذارید.
  2. یک کلمه کلیدی ثانویه که مرتبط با کلمه کلیدی اصلی است، انتخاب کنید. کلمه کلیدی اولیه باید در عنوان و پاراگراف اولیه و تیترها به کار رود. برای لینک دهی باید از کلمه کلیدی ثانویه استفاده کنید.
  3. نوشتن را برای کاربران انجام دهید و مخاطب خود را گوگل درنظر نگیرید. اگر از کلمات کلیدی زیاد استفاده کنید تا بیشتر مورد توجه گوگل قرار بگیرید، یک محتوای مصنوعی تولید می کنید که سبب دلزدگی کاربران می شود.
  4. محتوای تولیدی باید بیشتر از 300 کلمه باشد. چرا که گوگل، اصلاً به ایندکس محتواهای بسیار کوتاه نمی پردازد.
  5. کلمات کلیدی باید در نقاط مناسب به کار رود. استفاده از کلمات کلیدی در عنوان، متاتگ توضیحات، عناوین ابتدای، میانی و انتهایی از اهمیت زیادی برخوردار است.
  6. برای تولید محتوا سئو شده باید محتوای دست اول و بدون تکرار بنویسید.
  7. پرهیز از اشتباهات نگارشی و املایی و دستور زبان، مسئله ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
  8. لینک دهی داخلی و خارجی باید به صورت اصولی انجام شود.
  9. از برچسب ها استفاده کنید. برچسب ها، فاقد جایگاه در سئو هستند. ولی برای دسته بندی مطالب سودمند می باشند.
  10. از آنجاییکه گوگل، امکان جستجو را به چندین صورت برای کاربران فراهم کرده است باید به جذب کاربران از هر طریقی توجه کنید. برای جستجوی عکس در گوگل به استفاده از تگ Alt توجه کنید.

هزینه تولید محتوا سئو شده

هزینه تولید محتوای بهینه سازی شده بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود. زمینه تخصصی، زمینه فعالیت، نوع محتوا، زبان محتوا، تعداد کلمات محتوا و سایر فاکتورها تعیین می کنند که هزینه محتواسازی چقدر می شود. با توجه به این مسئله نخست باید اطلاعات موردنظر خود را ارائه دهید تا بر اساس آن بتوان نرخ تولید محتوا را محاسبه نمود.

تولید محتوا سئو شده
تولید محتوا سئو شده

مسئله دیگر این است که مجموعه های مختلف، این خدمات را با نرخ متفاوتی ارائه می کنند. کیفیت محتوای تولید شده، تأثیر زیادی در قیمت آن دارد. لذا افرادی که به این خدمات نیاز دارند باید به این مسئله توجه کنند که این خدمات را از مجرب ترین و حرفه ای ترین تیم های تولید محتوا دریافت کنند. با اختصاص هزینه برای تولید محتوای بهینه سازی شده بر اساس اصول سئو می توانید به پیشرفت و رشد وب سایت خود، کمک زیادی کنید.

بهترین تولید محتوای سئو شده

یک وب سایت بدون محتوای متنی و گرافیکی همانند یک خانه خالی می باشد که هیچ جذابیتی برای کاربران ندارد. بنابراین با تولید محتوا سئو شده به وب سایت خود جذابیت ببخشید. برای دستیابی به این هدف به محتوای باکیفیت نیاز دارید. محتوای ضعیف به رشد وب سایت شما کمکی نمی کند. بنابراین تولید محتوای وب سایت خود را به برترین کارشناسان تولید محتوا واگذار کنید.

یک کارشناس تولید محتوای حرفه ای با برخورداری از مهارت های نوشتاری و ویراستاری، تخصص در زمینه سئو، دانش روز دیجیتال مارکتینگ، مهارت های تحقیقی و پژوهشی، مهارت های ارتباطی و تسلط به مفاهیم برندسازی و مهارت در بهره گیری از هوش مصنوعی و سایر امتیازات به تولید محتوا اقدام می کند.

مزیت تولید محتوا بر سئوی آف پیج

تولید محتوا سئو شده بر سئوی آف پیچ، برتری دارد. سئوی خارج از صفحه، اقداماتی می باشد که خارج از وب سایت برای کسب رتبه بهتر برای وب سایت انجام می شود. صرف زمان و منابع برای تولید محتوای باکیفیت برای کاربران، امتیازات زیادی برای کسب و کارها دارد.

محتوای باکیفیت، موجب معرفی برند تجاری شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای کاربران می شود و مخاطبان زیادی را برای وب سایت شما جذب می کند. تاکتیک های سئوی خارج از صفحه، دستاوردهای کوتاه مدتی برای وب سایت دارد. اما دستاوردهای تولید محتوا به صورت بلند مدت است. از طرفی دیگر، تولید محتوا با رشد ارگانیک همراه است. با تمرکز بر تولید محتوای مرتبط، نسبت به تمرکز بر استراتژی های سئوی آف پیج، نتایج ارزشمندتری حاصل می شود. این نتایج بی خطر هستند و رشد طبیعی و ماندگاری برای وب سایت دارد.

سخن پایانی

تولید محتوا سئو شده ، بخش مهمی از بهینه سازی می باشد. سئو محتوا، صفحات را بهینه می کند تا موتورهای جستجو به خوبی آن را کرال و ایندکس کنند و رتبه های بالایی به آنها بدهند. این مسئله، حتماً سبب جذب کاربران زیادی برای وب سایت می شود. محتوایی که بدون اصول سئو سایت تولید شود، از سوی خزنده های گوگل مورد توجه قرار نگیرد. لذا بهترین کارشناسان تولید محتوا باید تولید محتوا برای وب سایت شما را انجام دهند و در کنار آن از دیگر اقداماتی که به رشد و پیشرفت وب سایت شما کمک می کنند، استفاده کنند. تمامی کسب و کارها که دارای وب سایت اینترنتی هستند، به تولید محتوای باکیفیت و جذاب نیاز دارد.

Call Now Button